Convocatòria beques "MOBINT" 2018-19 de l'AGAUR

dimarts, 9 octubre, 2018

S'obre la convocatòria "MOBINT 2018-19", d'ajuts a la mobilitat internacional de l'estudiantat de les universitats catalanes.

Termini presentació sol·licituds: del 9 d'octubre al 8 de novembre de 2018 (ambdós inclosos).

Com cada any, la Secretaria d'Universitats i Recerca convoca, a través de l'AGAUR, els ajuts MOBINT 2018 adreçats a l'estudiantat que realitzarà una mobilitat durant el curs 2018-2019 en el marc dels programes d'intercanvi internacional.

- Modalitat A: estada acadèmica, amb reconeixement acadèmic, en el marc del programa Erasmus+ (Erasmus), adreçada a l’estudiantat de les universitats catalanes. Aquesta modalitat està reservada als països que participen en el programa.

- Modalitat B: estada acadèmica, amb reconeixement acadèmic, en el marc dels programes de mobilitat internacional, adreçada a l’estudiantat de les universitats catalanes.

Trobareu tota la informació sobre requisits, procediment de sol·licitud i novetats de l’ajut al web del Gabinet de Relacions Internacionals de la UPC.