Marcel Sala rep el premi al Jove Investigador PTV al XIII Congreso de Ingeniería del Transporte CIT

divendres, 15 juny, 2018

La ponència "Empirical findings regarding lane changing activity on Barcelona B-23 freeway" del doctorand Marcel Sala Sanmartí va rebre al XIII Congreso de Ingeniería del Transporte el Premi PTV Jóvenes Investigadores.

Marcel Sala és estudiant de doctorat de l'Escola de Camins i està fent la seva recerca sota la direcció del professor Francesc Soriguera, membre del Grup de Recerca BIT (Barcelona Innovació en Transport). El treball s'enmarca en el projecte TRA2016-79019-R/COOP - Conducción cooperativa en autopista: estrategias de gestión en un sistema mixto - vehículos autónomos y tradicionales finançat pel Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades.

El premi PTV Group s'otorga a la millor ponència sobre Modelització i Simulació de Sistemes de Transport, Serveis i Noves tecnologies, dotat amb un diploma i 1.000 euros.