Contextualització de les matemàtiques a les carreres tecnològiques de la UPC

dijous, 5 abril, 2018

L’objectiu d’aquest projecte és la millora de la docència de les ciències, il·lustrant l’ensenyament d’aquestes a través de diferents problemes tecnològics.

La metodologia consistirà en la impartició de conferències de periodicitat quinzenal, a partir d’abril de 2018, que il·lustrin l’ús de les matemàtiques en diferents àrees tecnològiques.

La intenció és recopilar el material que sorgeixi d’aquest projecte, per a la seva introducció i utilització a la comunitat universitària.

La sessió inaugural tindrà lloc dimarts 10 d’abril a les 12h, a la sala d’actes de l'FME.

La conferència serà a càrrec de Claudi Alsina, amb el títol "Invitació a la renovació educativa de les matemàtiques en carreres tècniques". Aquesta serà una sessió genèrica on s’explicaran els objectius del seminari (donar la "teoria" de la contextualització, amb algun exemple o il·lustració) i s’emmarcaran en un corrent general cap aquí.

Aquest acte s'organitza amb la col·laboració de l'ICE, la FME i el Departament de Matemàtiques. La inscripció a cada conferència es tractarà com la d’una jornada ICE.

Podeu trobar més informació, així com la inscripció a aquesta sessió, al web: