Els professors Marino Arroyo i Joan Baiges premiats per la SEMNI

dimecres, 7 març, 2018

La comissió executiva de la Sociedad Española de Métodos Numéricos en Ingeniería (SEMNI) ha atorgat els Premis SEMNI a:

• PREMI JUAN CARLOS SIMÓ al jove investigador corresponent a l'any 2018 al Dr. Joan Baiges
  • PREMI SEMNI A LA MILLOR TESI DOCTORAL de l'any 2017, al Dr. Alejandro Torres per la seva Tesi dirigida pel professor Marino Arroyo.

Els Premis SEMNI a:

• PREMI JUAN CARLOS SIMÓ al jove investigador corresponent a l'any 2018 al Dr. Joan Baiges, de la Universitat Politècnica de Catalunya.
  • PREMI SEMNI A LA MILLOR TESI DOCTORAL de l'any 2017, ex aequo, al Dr. Alejandro Torres Sánchez, de la Universitat Politècnica de Catalunya, per la seva tesi "A theoretical and computational study of the mechanics of biomembranes at multiple scales", dirigida per Marino Arroyo, i al Dr. Adrián Moure Rosende, de la Universidade da Coruña, per la seva tesi "Phase-field modeling and isogeometric analysis of cell crawling", dirigida per Héctor Gómez.

Els premis seran lliurats en el marc del proper Congrés de la Societats Espanyola i Portuguesa (SEMNI-APMTAC) de Mètodes Numèrics en Enninyeria (CMNE 2019) que es celebrarà a Guimaraes, Portugal, de l'1 al 3 de juliol de 2019.

Des de l'Escola de Camins, els volem donar la més sincera enhorabona.