L’Escola de Camins de la UPC es posiciona al lloc 34 del món en l’àmbit de l’Enginyeria Civil i Estructural

dijous, 1 març, 2018

En l’àmbit de l’Enginyeria Civil i Estructural, l’Escola de Camins de la UPC-BarcelonaTech es posiciona com la 34ena del món i manté la primera posició a Espanya en l’edició 2018 del QS World University Rankings by Subject.

El 28 de febrer s’ha publicat l’edició 2018 del QS World University Rankings by Subject. En l’àmbit de l’Enginyeria Civil i Estructural, la UPC-BarcelonaTech manté posicions situant-se en el lloc 34è del món, la 8ena d’Europa i 1a a Espanya, d’entre les 500 institucions classificades en aquest àmbit.

El QS World University Rankings by Subject 2018 s’elabora a partir de l’anàlisi de més de 3.000 centres d’educació superior d’arreu del món i valora indicadors relatius a la quantitat i qualitat de la recerca i a la reputació de les institucions, tant la percebuda per part dels acadèmics d’altres institucions com pels ocupadors i el teixit industrial.