Sessió informativa 11a edició Màster Gestió de les Infraestructures

dijous, 19 octubre, 2017

Dia: 26 d'octubre de 2017

Hora: de 18:30 a 19:30 hores

Lloc: Escola de Camins, Edifici B-1, Aula 212 (segona planta)

+ info: master@masterginf.com

Matrícula: https://www.talent.upc.edu/esp/professionals/presentacio/codi/214800/gestion-infraestructuras/

La gestió de les infraestructures és cada cop més rellevant en un entorn socioeconòmic canviant i globalitzat. El paper de les empreses constructores i prestadores de serveis i el de les de consultoria i d’enginyeria  ha canviat de forma notable en els darrers anys. La col·laboració entre el sector públic i les empreses privades en la provisió, finançament i gestió d'infraestructures, equipaments i serveis mitjançant contractes a llarg termini, s'ha convertit en un dels instruments més valorats alhora de donar respostes als nous reptes.

La complexitat de les fórmules de col·laboració públic-privada requereix professionals capaços de dirigir els projectes amb un conjunt de coneixement i capacitats més  enllà del propi nivell de competència tecnològica. Cal adquirir l’ús de tècniques de gestió empresarial per adaptar-se als nous entorns de negoci.

El Màster inclou la participació a dos seminaris:

·         Seminari “Urban Policies” en col·laboració amb la Universitat Ecole des Ponts et Chaussées de París i la Universidad Internacional Menéndez Pelayo.

·         Seminari Internacional “Servicios Urbanos y Regulación” en col·laboració amb la Universitat del Pacífico de Lima (Perú).

Aquests són, els eixos al voltant dels quals s'ha estructurat el contingut i la metodologia d'aquest Màster de Gestió d'Infraestructures, que ja assoleix la 11ª edició. El professorat està format per professionals en actiu amb experiència en gestió d’infraestructures en el sector privat i públic i amb una àmplia trajectòria de docència.