Dos premis internacionals pel projecte europeu EngiMath

Lunes, Julio 4, 2022

El projecte europeu EngiMath: Mathematics online learning model in engineering education, ha rebut els premis internacionals Golden Apple for the Best ERASMUS+ innovation i el Best Project in the Skills Relevance de l’EURASHE.

El projecte EngiMath ha rebut recentment els reconeixements internacionals:

- The Golden Apple for the Best ERASMUS+ innovation projects for the 2020 and 2021 calls a Estonia (el país coordinador), en reconeixement al gran impacte que ha tingut el projecte.
- Best project in the Skills Relevance category by the European Association of Institutions in Higher Education (EURASHE 2022)

El projecte “EngiMath: Mathematics online learning model in engineering education” es va desenvolupar entre el mesos de novembre del 2018 i l’agost del 2021 i tenia com a objectiu, entre altres, elaborar material docent online en 7 llengües (incloent el català i el castellà).

Al projecte participaven 6 universitats europees i va ser finançat pel programa europeu Erasmus+. Un dels seus nodes va ser la UPC, i l’equip estava format pel professor Carles Serrat com a Investigador Principal, Montserrat Bruguera i Chara Pantazi, del Departament de Matemàtiques, la Professora M. Rosa Estela del Departament d’Enginyeria Civil i Ambiental i Marc Alier del Departament d’Enginyeria de Serveis i Sistemes d'Informació.