Prorrogat, fins al 16 de maig, el termini de sol·licituds de la beca general del Ministeri d'Educació i FP

Jueves, Mayo 12, 2022

S'ha prorrogat el període per presentar la sol·licitud per accedir a una beca general del Ministeri d’Educació i Formació Professional i es podrà sol·licitar fins al 16 de maig. Els estudiants de nou ingrés de grau i màster del curs 2022-2023 i els estudiants de la UPC que vulguin accedir a un dels ajuts, han de realitzar la sol·licitud tant si han decidit els estudis que cursaran com si no i, fins i tot, si no saben encara si el proper curs estudiaran a la universitat. Fora del termini, no podrà fer-se la sol·licitud.

El Ministeri d’Educació i Formació Professional ha fet pública, el 12 de març, la convocatòria de beques de caràcter general per al curs 2022-2023 per a estudiants que cursin estudis postobligatoris. Els ajuts es destinen a aquelles persones que, el curs 2022-2023, es matriculin en estudis universitaris oficials de grau o de màster universitari i que vulguin accedir a la reducció del cost de matrícula i/o a altres compensacions econòmiques que el Ministeri atorga en funció de la renda i del patrimoni familiar i de requisits acadèmics.

El termini de presentació de sol·licituds s'ha prorrogat i finalitzarà el 16 de maig. La principal novetat de l’actual convocatòria ha estat l’avançament significatiu del termini de sol·licituds: enlloc del mes d'obrir-se el mes d'agost, aquest any el període s’ha obert el 30 de març.

Llegeix la notícia sencera a: sala de premsa UPC