La UPC continua dient ‘Prou!’ a la violència contra les dones i se suma, el 25 de novembre, a la commemoració del dia internacional per erradicar-la

Jueves, Noviembre 25, 2021

Amb motiu de la commemoració del 25N, Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones, la UPC ha organitzat propostes diverses mentre manté vigent la campanya ‘PROU! digues no a la violència contra les dones’, impulsada el curs passat pel vicerectorat de Responsabilitat Social i Igualtat.

Aquests són actes previstos per a tot el PDI, PAS i estudiantat de l’Escola amb motiu del 25N, Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones.

• 11.45h, plaça de Telecos: les delegacions d'estudiants de telecos (DAT) i camins (DAEC) faran una lectura conjunta del Manifest de la Comissió Dones i Ciència del CIC.
  • 12h, plaça de Telecos: minut de silenci
  • Bar de camins: mural on s’hi podran posar POST-ITs amb experiències relacionades amb el 25N. El mural estarà allà durant una setmana i la DAEC tindrà una taula al costat amb merxandatge del 25N.

Les activitats institucionals es poden consultar a la plana web del 25N UPC.

Us animem a participar-hi!

Més informació: https://www.upc.edu/ca/sala-de-premsa/noticies/commemoracio-25-n-contra-...