Acte de Graduació de les promocions 2018-2019 i 2019-2020 de l’Escola de Camins – UPC BarcelonaTech

Jueves, Noviembre 4, 2021

El dia 5 de novembre a les 19h l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona, celebra l’acte acadèmic de graduació de les promocions 2018-2019 i 2019-2020al Palau de la Música Catalana.

L’acte estarà presidit per la directora de l’Escola de Camins, Sra. Esther Real, qui estarà acompanyada del rector de la UPC, Sr. Daniel Crespo, rector mgfc. La mesa també comptarà amb la presència del Sr. Ángel Simón,  president d’AGBAR, i el Sr. Oriol Altisench, degà del Col·legi de Camins, Canals i Ports de Catalunya, qui seran els padrins de les promocions i pronunciaran el discurs de benvinguda als nous titulats.

A l’acte hi assistiran 230 graduats de les diverses titulacions de l’Escola de Camins amb els seus familiars i acompanyants, així com professorat i membres de diverses empreses i institucions del sector. Entre tots els assistents l’acte acollirà unes 800 persones i el grup The Spinoff serà l’encarregat  d’amenitzar musicalment l’acte.

La direcció de l’Escola de Camins agraeix la col·laboració del Col·legi de Camins i AGBAR que han fet possible la celebració d’aquest acte i poder aplegar les dues promocions que la situació viscuda els darrers temps havia impedit d’organitzar.