Informació sobre el període de vacances d'estiu 2021

Viernes, Julio 30, 2021

De l'1 al 31 d'agost l'Escola de Camins romandrà tancada. Per accedir als edificis durant aquest període, caldrà utilitzar el carnet UPC, i per tant serà necessari tenir activada la corresponent ruta d’accés (si ja la teniu activada no cal fer res ja que seguireu tenint els accessos activats tots els dies i a les mateixes hores que teniu ara).

Accés als edificis:

• Els edificis de l’Escola romandran tancats de l’1 al 31 d’agost.
  • L’accés estarà habilitat amb el carnet UPC. Per a qualsevol problema que tingueu respecte a accessos us podeu dirigir al Centre de Control, telèfon 93 401 17 10.

Correu i missatgeria de l’Escola: No hi haurà servei de correu.

Serveis TIC de la UTGAC:

Funcionament dels Serveis TIC durant l'agost:  La setmana del 2 al 6 d'agost s'oferirà atenció telefònica de matí de les 8:00h a les 14:00h.

Durant el període de tancament del 9 al 27 d'agost restaran en funcionament amb normalitat tots els serveis TIC de l'àmbit Camins (PortalCamins, CaminsBROKER, CaminsDESKTOP, CaminsDRIVE, CaminsFILES, TITANI, etc.). L’horari d’atenció d’incidències durant aquest període serà de les 9:00h a les 14:00h i la seva resolució estarà condicionada a la complexitat d’aquestes. No hi haurà atenció telefònica. Es podrà comunicar qualsevol incidència mitjançant:

La setmana del 30 d'agost al 3 de setembre s'oferirà atenció telefònica de matí de les 8:00h a les 14:00h.

Talls de subministrament elèctric: el tall de subministrament elèctric anual tindrà diferents afectacions depenent dels edificis:

• TOTS els edificis del campus Nord: el dia 3 d’agost des de les 7:00h fins a les 16:00h.
  • A1, A2, A3, B0, B1, B2, B3 i C3: des del mateix dia 3 d'agost a les 7:00h fins al dia 4 a les 20.00h

A causa d'aquest tall, la xarxa per cable dels ordinadors dels edificis gestionats pels Serveis TIC de la UTGAC no estarà operativa des del dia 3 d'agost a les 7:00h fins al dia 5 d'agost a les 9:00h.

Talls de subministrament elèctric:

Durant els dies dilluns 2 d'agost i dimarts 3 d'agost es procedirà a realitzar la revisió anual de les diverses estacions transformadores d'alta tensió del Campus Nord.

Per poder realitzar aquestes revisions, serà necessari el tall del subministrament elèctric del campus, des de les 7:00h i fins a les 16:00h aproximadament, segons es detalla a continuació:DILLUNS 2 D'AGOST: quedarà afectat únicament l'edifici VÈRTEX

DIMARTS 3 D'AGOST: quedaran afectats tots els edificis de la zona dels mòduls (A, B, C i D), els edificis BIBLIOTECA, POLIESPORTIU, TORRE GIRONA (inclosos els espais del BSC), RECTORAT, TIL·LERS, OMEGA I K2M.

Aquest any, a més, a l'estació transformadora N⁰ 3 (ET3) s'hauran de realitzar treballs correctius que suposaran la substitució de les cabines de protecció d'alta tensió. Els edificis afectats són: A1, A2, A3, B0, B1, B2, B3 i C3.

Aquests treballs suposaran un tall de subministrament elèctric des de les 7.00h del dia 3 d'Agost i fins a les 20.00h del dia 4 d'Agost, aproximadament, i es farà coincidir amb el tall del dia 3 d'agost. De manera que, per als edificis afectats, el tall de subministrament elèctric d'agost serà de dos dies.

Registre de l’Escola: Interromput durant tot el període.

Bar/Restaurant Camins: Tancat durant tot el període.

Telèfon d'incidències: 11710

MOLT BON ESTIU!!