Santo Domingo de la Calzada

Miércoles, Mayo 12, 2021

El 12 de maig es celebra la festivitat de Santo Domingo de la Calzada, patró dels Enginyers/es de Camins, Canals i Ports, dels Enginyers/es d’Obres Públiques i dels Enginyers/es Civils i per això, avui és un dia no lectiu a l’Escola.

Santo Domingo de la Calzada va ser un religiós, que va ajudar a molts peregrins que anaven pel Camí de Santiago. Va construir alguns ponts i algunes calçades, a més d’albergs, un hospital i un santuari. I tot això, va acabar esdevenint una localitat a la província de la Rioja, que te actualment uns 6.000 habitants.

Quan arriben aquestes dates ja comencem a percebre el final de curs i és quan cal fer l'últim esforç!

Vull agrair als professors l’esforç que han estat fent durant un curs tan complicat i amb tants canvis de format, i especialment als professors de primer i de segon curs que han estat durant els últims mesos fent classes presencials per a que l’aprenentatge dels alumnes sigui millor. També vull agrair d’igual manera l’esforç dels estudiants per adaptar-se al tipus de docència que ens anava imposant l’evolució de la pandèmia.

Tots estem molt fatigats, però crec que no ens hem de deixar vèncer a falta de tan poc. Espero que afronteu aquesta última part del curs amb la responsabilitat, l’esforç i el compromís que els estudis que esteu cursant en aquesta Escola i el vostre futur professional es mereixen.