Programa RAUN

Lunes, Marzo 22, 2021

La RA-UN ofereix l’oportunitat d’incorporar estudiants catalans de màster i doctorat a un programa educatiu internacional de prestigi per dur a terme projectes de recerca pràctics per a organitzacions internacionals com l'ONU, l'OSCE i el Centre Ban Ki Moon i assistir a conferències i tallers interactius a diferents països impartits per experts i professionals.

La convocatòria per a la presentació de sol·licituds ja està oberta per estudiants de màster i doctorat d’entre 21 i 30 anys, i finalitza el proper dia 4 d’abril.

La Delegació del Govern a Europa Central ens fan arribar informació del programa d'educació internacional sense ànim de lucre de l'Acadèmia Regional sobre les Nacions Unides (Regional Academy on the United Nations, RAUN) que reuneix organitzacions de l'ONU i estudiants destacats de màster i doctorat.

Enguany el tema del programa és COVID 19 “Recovery: towards more resilient and inclusive solutions”, i tindrà una durada de 9 mesos. Durant aquest període es duran a terme 4 sessions, que de moment s’organitzaran de forma virtual, en els mesos de maig, juny, setembre i desembre, 2 sessions de caràcter més social en el mes de juny i novembre, i si la situació de la pandèmia ho permet, una conferència final a l’Oficina de les Nacions Unides a Viena el mes de desembre de 2021.

Més informació i bases de la convocatòria a: http://www.ra-un.org/

Contacte: raun-communications@ra-un.org