Barcelona serà la capital europea de la mobilitat urbana, amb la UPC com un dels socis tecnològics clau

Martes, Diciembre 11, 2018

L’Institut Europeu d’Innovació i Tecnologia ha seleccionat el consorci MOBILus, liderat per la ciutat de Barcelona i coparticipat per la UPC, per desenvolupar una de les seves comunitats d’innovació, en l’àmbit de la mobilitat urbana.

MOBILus és la nova comunitat d’innovació (KIC per les seves sigles en anglès) de l’Institut Europeu d’Innovació i Tecnologia (EIT), una xarxa que posiciona Barcelona com a capital europea de la mobilitat urbana. La candidatura d’aquesta plataforma, formada per 48 socis de 15 països, entre ciutats, empreses, universitats i centres de recerca, ha estat impulsada per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

Llegeix la notícia sencera a Sala de Premsa UPC