Nova edició d’iGenium

Lunes, Mayo 28, 2018

iGenium, és la cita anual de l’enginyeria, organitzada per l’Institut d’Enginyers de Catalunya i anima als estudiants a presentar el seus projectes, enguany sota el tema Enginyeria i Mobilitat per donar a conèixer projectes relacionats, adaptats als nous reptes i necessitats que es deriven d’un marc socioeconòmic i tecnològic canviant i en constant evolució.

La 7a. edició d’iGenium’18 se celebrarà el 23 d'octubre al Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya i presentarà els projectes d’enginyeria que ofereixen serveis i solucions eficients a la mobilitat en 3 àrees:

• Infraestructures de Mobilitat
  • Mobilitat i la ciutat
  • Entorn Rural i Mobilitat

Es partirà d’una sessió inaugural amb la participació del Sr. Vicenç Aguilera, president del Circuit Barcelona-Catalunya i Sr. Javier Marín, director d’AENA, per continuar amb la presentació, en paral·lel, dels projectes en els àmbits assenyalats: infraestructures, ciutats i entorn rural.

Els estudiants tindreu l’oportunitat de presentar el projecte davant tot el sector de l'enginyeria: empreses, institucions, professionals i universitaris.

Presentació d’iGenium’18

Per participar, només cal que empleneu la fitxa amb informació bàsica del projecte i l'envieu a: info@inec.cat

La data límit de presentació de propostes és el 28 de juny.