L’equip de vela de la UPC, medalla de bronze en la regata del CEU 2018

Lunes, Mayo 28, 2018

Cinc estudiants de la UPC han aconseguit la 3a posició en la regata de vela del Campionat d’Espanya Universitari (CEU), que s’ha disputat del 6 al 9 de maig a Calp (Alacant).

En la convocatòria d’enguany del Campionat d’Espanya Universitari (CEU) de vela, que s’ha disputat al Reial Club Nàutic de Calp, la tripulació de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s’ha fet amb la medalla de bronze. L’equip el formaven els estudiants Elías Aretz i Jorge Martínez Doreste, de la Facultat Nàutica de Barcelona, Fátima Díaz i Jaime Menescal, de l’Escola d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB), i Juan Gómez, de l’Escola de Camins de Barcelona (ETSECCPB).

El CEU el convoca anualment el Consell Superior d’Esports (CSD) en 17 modalitats esportives, entre les quals s’inclou la de vela, que ha organitzat la Universitat de València (UV). En la regata interuniversitària d’aquest any, un total de 12 universitats espanyoles amb les seves respectives embarcacions Tom28, han competit, al llarg de quatre dies, en dues regates classificatòries i en una última jornada de finals.

La medalla de bronze de l’equip de vela s’afegeix a la medalla d’argent del CEU d’esgrima en modalitat de floret, que ha obtingut l’estudiant Roger García-Alzorriz, de l’Escola Tècnica Superior de Telecomunicacions de Barcelona (ETSETB), i a la medalla de bronze del CEU de karate, que ha guanyat Szabolcs Koch, de l’ETSECCPB.

Sala de premsa UPC