Convocatòria beques per al programa “Experiencing China Summer School 2018” (Beijing, China)

Miércoles, Mayo 16, 2018

La Tsinghua University organitza el programa “Experiencing China Summer School 2018”. El programa, que té una duració de dues setmanes i es realitzarà durant el mes del juliol, està concebut com un seminari d’estiu, multidisciplinari i interactiu, per entendre millor la Xina.

Data límit de presentació sol·licituds: 23 de maig de 2018

Presentació de sol·licituds per correu electrònic: mob.int@upc.edu

El programa “Experiencing China Summer School 2018” s’adreça a estudiants de diferents universitats de tot el món  i s’estructurarà a partir de grups de treball focalitzats en les àrees següents:

• Economia
  • Medi Ambient
  • Ciutats
  • Educació
  • Dones
  • Arquitectura i urbanisme

Per a més informació sobre programa, beques, requisits i procediment, podeu consultar el següent enllaç del Gabinet de Relacions Internacionals de la UPC: https://www.upc.edu/sri/ca/estudiantat/mobilitat-estudiants/mobilitat-destudiantat-de-la-upc/activitats-destiu-a-lestranger/universitats-destiu-i-idiomes-a-lestranger-1/xina-1/summer-school-a-la-tsinghua-university/shanghai-summer-school-tsinghua-university