Sessions informatives programa UNITECH

Martes, Noviembre 28, 2017

Els propers 30 de novembre i 20 de desembre tindran lloc les sessions informatives sobre el programa UNITECH (mobilitat estudiants).

UNITECH és una xarxa de prestigioses universitats i empreses del sector de l'enginyeria entre les que hi ha un programa de mobilitat d'estudiants, el qual, s'adreça als estudiants del Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports. Els estudiants interessats poden assistir a qualsevol de les dues sessions que s’organitzen, independentment de l’escola o centre al que pertanyen.

UNITECH és una xarxa de prestigioses universitats i empreses del sector de l'enginyeria entre les que hi ha un programa de mobilitat d'estudiants. El programa consisteix en:

1. Una estada d'intercanvi acadèmic en una de les universitats del grup UNITECH (combinació d’assignatures tècniques i d’assignatures de l'àmbit d'economia i business)

2. Una estada de pràctiques en una de les empreses UNITECH

3. Tres sessions obligatòries d'activitats i tallers

Dijous 30 de novembre 2017

• Hora: 12:15h
  • Lloc: Aula B1, ETSEIB. Campus Sud

Dimecres 20 de desembre 2017

• Hora: 11:15h
  • Lloc: Sala multimèdia ETSETB. Edifici B3, Campus Nord (entrada per plaça central del campus)

Més informació disponible sobre el programa Unitech a: https://www.unitech-international.org/