Uneix-te al Programa Mentor (buddy program) de la ESN UPC!

Lunes, Septiembre 11, 2017

Si vols ajudar en la integració dels estudiants d'intercanvi de la UPC i no saps com, aquest és el teu programa!

El funcionament d’aquesta eina web és el següent: els Erasmus es registren afegint les seves dades personals (nom, sexe, país de procedència, universitat de origen, uni de destí, hobbies i dia d’arribada...), igual que els mentors, però aquests ho fan en qualitat de buddies.

El següent pas es trobar la teva parella buddy-erasmus. Per una banda, els Erasmus veuen els buddies disponibles i posen like a aquells que els interessaria que fossin els seus mentors, bé sigui per hobbies, per facultat d’estudi o altres. Per altra banda, els mentors fan el mateix però amb el perfil dels Erasmus. Quan el like es mutu... PAM! Es crea el match i ja s’ha creat una parella buddy-erasmus. A ambdós els hi arriba un missatge amb totes les dades de l’altre i se’ls incentiva a posar-se en contacte lo abans possible. Comentar també que lo únic anònim fins que no es crea el match és el nom.

No perdis la oportunitat de coneixer gent d'on vols marxar d'intercanvi o si vols practicar idiomes! Per qualsevol dubte, envia'ns un mail a: secretary@esn-upc.org