Summer Camp d'empleabilitat d'AECOC

Jueves, Junio 22, 2017

El proper 11 de juliol, l’empresa AECOC, associació de fabricants i distribuïdora de gran consum que agrupa més de 8.000 empreses, sobretot de l’àmbit agroalimentari, organitza el II SUMMER CAMP d'empleabilitat al Campus de Castelldefels. Aquesta activitat es dirigeix a 100 graduats de 52 universitats espanyoles. D'aquestes places, 25 són per a recent titulats, tant de Grau com Màster i també, estudiants de darrer curs vinculats en temes d’indústria i logística de la UPC.

Durant tota la jornada es realitzaran diferents activitats relacionades amb el desenvolupament personal d'habilitats i competències, per tal de que els responsables de les empreses que hi participen puguin seleccionar personal tècnic qualificat, com ara:

• Sessió teòrica inicial (Màster Class)
  • Activitats grupals: Cada empresa participant presentarà un problema (un repte) al qual els participants hauran de trobar una solució.
  • Entrevista en directe a Juan M. Gonzalez (president del grup SIRO). Activitat conjunta.
  • Xerrada motivacional realitzada pel professor David Calle
  • Dinar a càrrec de l'empresa promotora
  • Vindrà una empresa consultora per tal de veure els punts forts, competències… dels CV dels participants.
  • I més activitats, com per exemple entrevistes personalitzades

Si estàs interessat, has d’enviar un CV en castellà i una carta o vídeo de motivació al correu: subdirector.master.camins@upc.edu fins el dimarts 26 de juny.

Més informació: https://esab.upc.edu/ca/esdeveniments/maig-juliol-17/summer-camp-dempleabilitat-daecoc