La professora M. Àngels Puigví premiada per la qualitat docent

Viernes, Junio 2, 2017

Anualment, el Consell Social de la UPC atorgua els Premis a la Qualitat en la Docència Universitària i enguany, la professora M. Àngles Puigví de l'Escola de Camins, ha estat reconeguda per la seva trajectòria en projectes d'innovació docent.

La professora Maria Àngels Puigví, imparteix les assignatures d'àlgebra i geometria i àlgebra lineal a l'Escola de Camins.  Ha dinamitzat diferents projectes docents, que l’han fet mereixedora de la Medalla d’aquest centre per la seva tasca en projectes de millora de la qualitat docent. També ha estat reconeguda per la capacitat de fer docència en una assignatura considerada difícil i en la qual, malgrat tot, ha obtingut unes valoracions excepcionals i una acollida excel·lent per part dels estudiants.

Llegeix la notícia sencera a: Sala de premsa UPC