Se celebra l'Acte Acadèmic de Graduació del curs 2015-2016

Jueves, Mayo 4, 2017

L'Escola de Camins ha celebrat l'acte de graduació dels titulats el curs 2015-2016, en un acte presidit pel director de  l’Escola de Camins, el Sr. Pedro Díez i estava acompanyat de la vicerectora de Transferència de Coneixement de la UPC, Sra. Esther Real, el Sr. Fernando Echegaray, director de Red de Aeropuertos de Aena, qui pronunciarà el discurs de benvinguda als nous titulats.

A més, l’acte també va comptar amb la presència del Sr. Oriol Altisench, degà del Col·legi d’Enginyers de Camins, Canals i Ports – Catalunya, Sr. Ramon Campanera, vicedegà 1r del Col·legi d’Enginyers Tècnics d’Obres Públiques de Catalunya, Sr. Juan Ignacio Navarro, degà del Col·legi Oficial d’Enginyers Tècnics i de Grau en Mines i Energia de Catalunya i Balears, Sr. Jaume Pous, cap d'estudis d’Enginyeria Geològica de la Universitat de Barcelona, a més dels exdirectors de l’Escola de Camins, els professors Antonio Marí, Benjamín Suárez, Antonio Huerta i Sebastià Olivella.

Enguany, l’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC es va omplir amb la presència d’un centenar de titulats i titulades amb els seus familiars i acompanyants. La coral d’Arquitectura de la UPC va ser l’encarregada d’interpretar els temes musicals d’aquesta edició.

Des de l’Escola volem felicitar als nous graduats i esperar que tots aquells que vàreu participar en l’acte de graduació gaudíssiu de la festa. Enhorabona a tots.