Experiencing China. Tsinghua Summer School

Miércoles, Abril 26, 2017

La Tsinghua University (Beijing, China) ofereix dues beques a estudiants de grau o de màster de la UPC per participar en el programa “Experiencing China Summer School 2017”

Dates seminari: 16 a 28 de juliol de 2017

Termini presentació sol·licituds: divendres 19 de maig de 2017

Presentació sol·licituds: mob.int@upc.edu (Gabinet de Relacions Internacionals de la UPC)

El programa “Experiencing China Summer School 2017” es concep com un seminari d’estiu, multidisciplinari i interactiu, per entendre millor la Xina. Els continguts del curs s’estructuraran a partir de grups de treball focalitzats en les àrees següents:

• Economia
  • Medi Ambient
  • Ciutats
  • Educació
  • Dones
  • Arquitectura i urbanisme

Trobareu tota la informació sobre seminari, les beques i el formulari de sol·licitud al web del Gabinet de Relacions Internacionals: https://www.upc.edu/sri/ca/estudiantat/mobilitat-estudiants/mobilitat-destudiantat-de-la-upc/activitats-destiu-a-lestranger/universitats-destiu-i-idiomes-a-lestranger-1/xina-1/summer-school-a-la-tsinghua-university