Conferència Tramvia-Ciutat

Martes, Febrero 21, 2017

Els dies 7 i 8 de març, se celebrarà a la Sala d'actes de l'Escola de Camins, la conferència Tramvia-Ciutat. La realització d'aquesta conferència internacional, organitzada per l'Institut de Sostenibilitat, comptarà amb la participació d’experts en mobilitat i en l’espai urbà i permetrà conèixer les innovacions i posar en valor els principals actius que ha suposat per a diverses ciutats la reintroducció del tramvia.

La reintroducció dels tramvies a la ciutat, respon a nous paradigmes de mobilitat sostenible, que es posen de manifest tant en les polítiques de recuperació de l’espai urbà en els sectors més centrals, com en l’estructuració de les àrees metropolitanes a partir dels modes de transport d’alta capacitat.

L’objectiu final de la Conferència és analitzar el rol que pot jugar el tramvia en el marc de les polítiques urbanes per assolir un nou model de ciutat capaç de donar compliment als compromisos de qualitat de l’aire i de lluita contra el canvi climàtic.

Més informació i inscripcions a : https://tramviaciutat.upc.edu/index.php/ca/inici/