Jueves, Junio 20, 2019

Oberta la convocatòria per participar en la XV edició del premi Demetrio Ribes, la finalitat del qual és premiar el millor treball de recerca relacionat amb la història del transport, les obres públiques, el patrimoni de l'enginyeria civil o la història de l'ordenació territorial.

Més informació a: https://camins.upc.edu/ca/estudis/premis/premis

Jueves, Junio 20, 2019

El Doctor Savvas Saloustros del Analysis and Technology of Structures and Materials group (ATEM) ha estat guardonat amb el premi internacional “2018 The Masonry Society Outstanding PhD Dissertation Award” per la tesis doctoral “Tracking of localized cracks in the computational analysis of masonry structures”, desenvolupada sota la direcció dels Profs. Luca Pelà i Miguel Cervera de l'Escola de Camins.

Miércoles, Junio 19, 2019

University of Trento has open PhD positions:

Viernes, Junio 14, 2019

Si vols coordinar el programa Salsa'm a Camins tens fins el 18 de juny per presentar la teva convocatòria!

Miércoles, Junio 5, 2019

Ja teniu disponible el vídeo resum de l'acte de graduació, així com les fotografies que es va realitzar durant la cerimònia.

Miércoles, Junio 5, 2019

La Real Academia de Ingeniería, en sesión plenaria el 19 de abril de 2019, nombra académicos a tres ingenieros excelentes: Antonio Huerta Cerezuela, Luis García Esteban y Daniel Ramón Vidal.

Miércoles, Mayo 29, 2019

¿Estas buscando prácticas para este verano? Dragados ofrece 48 plazas de prácticas para estudiantes de máster e incorporarse durante 2 meses en importantes proyectos constructivos.

Martes, Mayo 28, 2019

FGC col·labora, per segon, any amb els Premis Talent Barcelona/Catalunya que convoca la Welcome Talent Society.La convocatòria per presentar els projectes ja és oberta i finalitza el proper dia 24/06/2019 i el lliurament dels premis serà el dia 3 de juliol.

Martes, Mayo 21, 2019

El passat dissabte 18 de maig, l’Escola de Camins va acollir la Barcelona Spring Math-Olympiad (BSM). Es tracta d’una competició amistosa, entre joves estudiants de secundpària expresament convidats, l’objectiu de la qual és estimular l’estudi de les matemàtiques i el desenvolupament de  joves talents en aquesta i en d’altres disciplines científiques i tecnològiques.

Lunes, Mayo 13, 2019

El profesor de la Escola de Camins i director del CIMNE, el Sr. Eugenio Oñate ha sido galardonado con la Medalla Ildefons Cerdà 2019, durante la 31a edición de los Premios Cerdà, organizada por el Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya y celebrada en el Palau de la Música Catalana, el viernes 10 de mayo.

Viernes, Mayo 10, 2019

Lectura de la tesi doctoral del Sr. Jackson David Téllez Álvarez, sota el títol: "Image processing and experimental techniques to characterize the hydraulic performance of grate inlets"

Director de la Tesi:  Dr.  Manuel Gómez Valentín / Dr. Beniamino Russo

Programa de Doctorat: Enginyeria Civil

Data Lectura: Divendres, 10 de maig de 2019Hora: 12.30 hrs.Lloc: Aula C1-002 (Campus Nord-UPC), Barcelona

Jueves, Abril 25, 2019

La Escola de Camins convoca un concurso para premiar al mejor Trabajo de Investigación de Bachillerato en la modalidad científica o tecnológica.

Para participar, sólo tenéis que enviarnos el trabajo con los datos y formato descrito en las bases del concurso, tenéis tiempo para participar hasta el 15 de junio!!!!

Miércoles, Abril 24, 2019

Seminari de Recerca en Geotècnia: Compositional Approach for Mineral Explorations a càrrec de Hossein Molayemat, PhD student on Mining and Metallurgical Engineering, Yazd University, Iran. Visiting Student at the Department of Informatics, Applied Mathematics and Statistics, University of Girona

Martes, Abril 9, 2019

El miércoles 24 de abril se ofreció una visita abierta a los laboratorios de investigación del Centro i dirigida a todo el estudiantado de la Escola de Camins.

Viernes, Abril 5, 2019

Miércoles 24 de abril se hará la presentación de los másters de la Escuela para el curso 2019-2020.

Lugar: Sala de Actos, Edif. C2

Día: 24 de abril

Hora: 12:00 horas

Viernes, Abril 5, 2019

Títol de la Tesi: Análisis de las variables que inciden en la movilidad en vehículos motorizados de dos ruedas en la ciudad de Barcelona

Director de la Tesi:  Dr. José Magín Campos Cacheda

Programa de Doctorat: Enginyeria Civil

Viernes, Abril 5, 2019

El miércoles 24 de abril se hará la sesión de presentación de los másteres de la Escuela para el curso 2019-2020.

Lugar: Sala de Actos, Edif. C2

Día: 24 de abril

Hora: 12.00 h

Lunes, Abril 1, 2019

El próximo miércoles 3 de abril a partir de las 7:30 y hasta el jueves 4 a las 14:00 se apagará el servidor que aloja el Portal Camins y el Camins Opencourseware para migrarlo hacia la sala de máquinas del edificio Vèrtex, finalizando de esta manera con la migración de los servicios críticos de la Federació y la UTGAC al CPD de la UPC.

Miércoles, Marzo 27, 2019

Seminari de Transport a Càrrec del Sr. Pere Navarro, director de la Dirección General de Tráfico

Entrada lliure.

Jueves, Marzo 21, 2019

Seminario de Transporte a cargo del Sr. Pere Navarro, director de la Dirección General de Tráfico.

Sala de Tesinas de la Escola de Camins, Edificio C1 002, día 27 de marzo de 2019 de 19 a 21 h. Entrada libre.