Presentació del programa de mobilitat amb Colorado Boulder

dilluns, 7 octubre, 2024

El proper dimecres 9 d’octubre a les 12.15 hores la Universitat Colorado Boulder (EUA) presentarà els seus programes de mobilitat en col·laboració amb el Programa Balsells.

Aquesta presentació està adreçada a estudiants de 4t dels graus d'Enginyeria Civil i  d'Enginyeria d'Obres Públiques que vulguin realitzar el TFG, amb intenció de prosseguir els seus estudis de màster a la universitat de destinació, i a estudiants de 2n del Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports que vulguin realitzar el TFM amb intenció de prosseguir els seus estudis de doctorat a també a la universitat de destinació.

Es presentaran dos programes:

•  Mobility Program (Mobility Projects, per realitzar el projecte final de grau o de màster)
  • Graduate Fellowship Program (Graduate Study in Engineering, per realitzar estudis de màster i doctorat)

Europe-Colorado Program

També podreu accedir a la sessió de presentació al canal de Youtube de l’Escola de Camins a partir del divendres 11 d’octubre.

Lloc: Aula de Teleensenyament de l'ETSETB, edifici B3, planta 1. Campus Nord UPC

Dia: 9/10/2024

Hora: 12:15 h