Inauguració del curs acadèmic 2024-2025

dimecres, 25 setembre, 2024

El passat dimecres 9 d’octubre a les 12h va tenir lloc a la Sala d’actes de l’Escola de Camins, José Antonio Torroja l'acte d'inauguració del curs acadèmic 2024-2025

L'acte va ser presidit Sr. Manel Nadal, secretari de mobilitat i infraestructures de la Generalitat de Catalunya i va estar acompanyat del professor Daniel Crespo, rector de la UPC i per la directora de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona.

Enguany, la conferència inaugural, titulada “Energia Eòlica Marina, vector estratègic per a la Transició Energètica Sostenible: El rol clau de la formació multidisciplinària de l’Escola de Camins per a liderar la seva arribada i implantació exitosa a les nostres costes”, va anar a càrrec del Sr. Carlos García Acón, CEO d’Esteyco.

A l’acte van assistir més d’un centenar de membres de la comunitat de l’Escola de Camins, així com representants de les principals empreses del sector i institucions.

En el decurs de l'acte es es van lliurar els premis i diplomes acreditatius als estudiants amb millors expedients acadèmics; en col·laboració amb les empreses patrocinadores:

• AIGÜES DE BARCELONA
  • FERROVIAL
  • MOLINS
  • PORT DE BARCELONA

Recull de fotografies de l’acte