El Govern concedeix les distincions Jaume Vicens Vives al projecte ‘Formació en enginyeria per a un futur sostenible: abordant els reptes ambientals’ de l’Escola de Camins

dimecres, 18 setembre, 2024

El lliurament d’aquests guardons tindrà lloc el 3 d’octubre en el marc de la inauguració oficial del curs acadèmic del sistema universitari català 2024-2025, que es farà a la Universitat Oberta de Catalunya (UOC).

Els premis Jaume Vicens Vives, creats el 1996, tenen com a objectiu reconèixer la qualitat docent universitària a partir de les propostes fetes pels consells socials de les universitats públiques o pels òrgans anàlegs de les universitats privades de Catalunya. El premi, dotat amb 20.000 euros, ha de ser destinat a projectes d’innovació o de millora docent.

El projecte ‘Formació en enginyeria per a un futur sostenible: abordant els reptes ambientals’ de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona i de l’Escola d’Enginyeria de Barcelona Est de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha estat distingit pel seu enfocament integral de la sostenibilitat ambiental en els processos d’ensenyament-aprenentatge, emmarcats en els Objectius de Desenvolupament Sostenible de Nacions Unides, i per cultivar el pensament crític en els estudiants i formar els futurs enginyers i enginyeres per ser agents de canvi en la construcció d’un món més sostenible.

Amplia la noticia a: Sala de premsa Govern