Premi ACHE al millor Treball de Fi de Màster

divendres, 14 juny, 2024

L’estudiant de l'Escola, Pablo Marín San Román ha estat premiat per ACHE - Asociación Española de Ingeniería Estructural pel seu Treball de Fi de Màster un premis pel seu TFM, dirigit pel professor Jesús Bairán. El premi és un accèssit que ha permès presentar un resum del seu treball en la Jornada Técnica Anual del passat 11 de juny.

El jurat del I Premi ACHE al Millor Teball de Fi de Màster promogut pel Grup de joves d’ACHE:Categoria d’investigació

• Primer premi: Elena Pilar Martínez González, de la Universidad Politécnica de Madrid, pel seu treball "Effects of moving loads on railway bridges considering the structure of railway track".
  • Accèssit: Pablo Marín San Román, de la Universitat Politècnica de Catalunya, pel seu treball "Modelo subrogado de secciones de hormigón con corrosión de armaduras".