Acte de Cloenda del 50è aniversari de l'Escola

dilluns, 27 maig, 2024

Divendres 31 de maig va tenir lloc el sopar de gala de commemoració del 50è aniversari de l’Escola de Camins, Canals i Ports de Barcelona.

El 15 de gener de 1974 es va impartir a Torre Girona la primera classe dels estudis en Enginyeria de Camins, Canals i Ports a Barcelona i durant tot el curs 2023-2024 l’Escola ha estat organitzant diversos esdeveniments per a celebrar els seus 50 anys.

Des de la seva creació, l’Escola de Camins, Canals i Ports ha format enginyers i enginyeres que han passat a integrar i ser part de les empreses i institucions que han dissenyat i planificat el nostre país i que l’han dotat de les infraestructures i eines necessàries per a fer-lo avançar. És una Escola profundament arrelada al territori i pilar fonamental en el desenvolupament de la nostra societat.

Una bona mostra dels forts lligams i bones relacions amb empreses i institucions la trobem en el nombre de patrocinadors i col·laboradors que han volgut unir-se a aquesta celebració i han fet possible, juntament amb l’esforç i implicació de professorat, estudiants i personal d’administració, la programació de més de  25 esdeveniments durant el curs 2023-2024 en motiu de la commemoració dels 50 anys de l’Escola.

Divendres 31 de maig, com a acte de cloenda de l’aniversari es va celebrar el Sopar de Gala a la Sala Gran del Museu Marítim de Barcelona on van assistir les persones que formen i han format part de l’Escola i representants de les principals empreses i administracions del sector. Un acte en el que es va retre homenatge a tots els directors de l’Escola de Camins que han fet possible la seva consolidació i impulsar-la internacionalment.

Teniu disponibles les imatges de l'acte en el següent enllaç: https://photos.app.goo.gl/DtAVRtLEEZEZ537w6

Web del 50è Aniversari de l'Escola de Camins