El grup de recerca EXIT - Enginyeria, Xarxes, Infraestructures, Territori, vinculat a l'Escola de Camins, organitza el seminari: "What urban insfraestructures for the XXIst century? Networked cities past and present, changing metabolisms and resourceful futures", a càrrec de Olivier Coutard, actual director de Recerca del Centre national de la recherche scientifique (CNRS) des del 2007.

Aquest seminari forma part del cicle de conferències “Engineering challenges that may change the world: Reflections in the 50th anniversary of Barcelona’s School of Civil Engineering” que els diversos grups de recerca de l’Escola de Camins aniran programant al llarg del curs, en motiu del 50è aniversari de l’Escola de Camins.

Més informació i inscripcions a: https://camins.upc.edu/ca/50-anys/seminaris/seminari-olivier-coutard

Sala d'Actes Jose A. Torroja, Escola de Camins, Edifici C2 Planta baixa
Data inici