Bridging oceanography and coastal engineeering: bridging the gap between science and society.

El LIM/UPC - Laboratori d'Enginyeria Marítima, laboratori vinculat a l'Escola de Camins, organitza el seminari: "Bridging oceanography and coastal engineeering: bridging the gap between science and society" a càrrec de Nadia Pinardi, doctora en Física Aplicada per la Univesitat de Harvard i professora titular d'Oceanografia a la Univesitat de Bolonya.

Aquest seminari forma part del cicle de conferències “Engineering challenges that may change the world: Reflections in the 50th anniversary of Barcelona’s School of Civil Engineering” que els diversos grups de recerca de l’Escola de Camins aniran programant al llarg del curs, en motiu del 50è aniversari de l’Escola de Camins.

Més informació i inscripcions a: https://camins.upc.edu/ca/50-anys/seminaris/seminari-nadia-pinardi

Sala d'Actes Jose A. Torroja, Escola de Camins, Edifici C2 Planta baixa
Data inici