Inauguració del curs acadèmic 2023-2024

dilluns, 2 octubre, 2023

Dimecres 18 d’octubre a les 12h tindrà lloc a la Sala d’actes José Antonio Torroja de l’Escola de Camins, la inauguració del curs acadèmic 2023-2024. Aquest acte serà el tret de sortida a la commemoració del 50è aniversari de la nostra Escola.

L'acte estarà presidit pel rector de la Universitat Politècnica de Catalunya, Sr. Daniel Crespo, qui estarà acompanyant de la directora de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona, Sra. Esther Real, així com d'altres membres de la comunitat universitària i de l'entorn de l'Escola.

En el marc de la commemoració del 50è aniversari de la nostra Escola i com a primer esdeveniment, l’acte central de la inauguració serà una taula rodona en la que debatrem sobre el passat, el present i el futur de l’Escola amb el títol “Un camí compartit per la nostra història, la de l’Escola” que comptarà amb la participació dels següents experts i professionals de prestigi formats a l’Escola:

Aquest acte serà retransmès en directe des de https://www.youtube.com/watch?v=GoBEsODxjJ8

Més informació i programa de l'acte a: Acte Inauguració de curs 2023 - 2024

Com a mostra de cohesió i reflex de les sinèrgies i bones relacions de l’Escola de Camins amb les empreses i institucions del sector, els actes organitzats amb motiu del 50è aniversari de l’Escola compten amb el patrocini de: