Seminaris de transport 2023

dilluns, 13 febrer, 2023

L'Escola de Camins organitza una nova edició dels Seminaris de Transport a partir del 22 de febrer amb ponents d'alt nivell.

Aquests seminaris permeten donar una visió complementària a la docència, tractant temes d'actualitat sobre transport, mobilitat i logística i sobre la planificació i gestió de les infraestructures i serveis de transport, presentats per reconeguts professionals i alts càrrecs institucionals.

Els seminaris es realitzaran a la sala de tesines i consten d'una exposició per part del/a ponent i d'un col·loqui obert amb els assistents.

El 22 de febrer a les 18:30 a la Sala de Tesines de l'Escola de Camins (Edif. C1-002), el professor de l'Escola i Catedràtic de Transport de la UPC BarcelonaTech, el Sr. Francesc Robusté, presentarà del programa i farà una descripció dels seminaris de transport que es celebraran durant els propers mesos.

Consulta el programa de Seminaris de Transport 2023

Entrada lliure

S'emetrà un certificat d'assistència i aprofitament per al reconeixent de 2 ECTS en les titulacions de:

• Grau en Enginyeria Civil
  • Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports