25N: Dia Internacional per a l'erradicació de la violència contra les dones

dimecres, 23 novembre, 2022

Acte institucional UPC, Biblioteca Rector Gabriel Ferraté, Pl. Constel·lacions, Campus Nord.

Davant la porta d'entrada de la biblioteca:
  • 12h Minut de silenci
  • 12.05h Salutació i lectura del Manifest 25N de la comissió Dones i Ciència del CIC, per part del rector Daniel Crespo i de membres del consell d’Estudiantat i de les delegacions d’estudiantat (DAT i DAEC)

A la Planta 0 de la biblioteca:
  • 12.10 h Eines d'intervenció per a l'erradicació de la violència contra les dones a la UPC: recursos, novetats i experiències.  A càrrec de la vicerectora Josefina Antonijuan i membres del Consell d'Estudiantat de la UPC.
  • 12.25h Per una universitat lliure de violència de gènere, a càrrec de  la psicòloga Aina Troncoso
  • 12.50h Concert del grup musical l'Arannà
  • 13.15h Cartell conjunt "No a la Violència de gènere" i refrigeri
  • 13.30h Fi de l'acte