McKinsey, consultora compromesa amb el talent, convoca Atrévete Scholarships 2022.

divendres, 7 octubre, 2022

Aquestes beques van destinades a reconèixer el talent i ajudar a estudiants de penúltim i últim any de grau o màster que volguin desenvolupar el seu potencial i habilitats de lideratge i que s'atreveixin a emprendre nous reptes en el món de la consultoria.

El programa es realitzarà presencialment i de manera conjunta amb Portugal  proporcionant una oportunidad de conèixer altres estudiants espanyols i portuguesos amb inquietuds i interessos similars.

Si ets una de les persones seleccionades:

• Rebràs una beca de 1.000€ per a les teves despeses de matrícula, experiències de voluntariat, pràctiques d'estiu o altres iniciatives que poguin ajudar-te i guiar-te en el desenvolupament de la teva experiència acadèmica i professional.
  • Formaràs part del Programa “Atrévete a ser consultor” que es realitzarà els dies 27 i 28 d’octubre a l’oficina de Madrid. Tindràs l’oportunidat de participar en un workshop únic on desenvoluparan les seves capacitats de resoltres problemas de la ma de consultors de McKinsey, descubriran què és la consultoria estratègica i a quins tipus de problemàtiques afrontarien en un projecte.
  • Formaràs part del Programa “Tu mentor en McKinsey”. Tindràs l’oportunitat que un dels seus consultors segui el seu mentor, el qual l’assessorarà en la seva carrera acadèmica i profesional.

Trobaràs més informació sobre les beques Atrévete a: https://www.mckinsey.com/IberiaAtreveteScholarships2022