Convocatòria 2022 d'Inversions TIC

divendres, 13 maig, 2022

El passat mes d'abril es va aprovar la convocatòria 2022 d'Inversions TIC per a llocs de treball de PDI i PAS (https://espaitic.upc.edu/ca/serveistic/convocatories/platic-2022/convocatoria-platic-2022.pdf). Aquesta convocatòria té com a objectiu la renovació  de les estacions de treball, monitors i portàtils del PDI i el PAS.

Des de la UTGAC s'han gestionat les sol·licituds de l'Escola de Camins, del Departament d'Enginyeria Civil i Ambiental, de la mateixa UTG de l'Àmbit de Camins i de l'Institut de sostenibilitat.

El 4 de maig es van presentar les següents peticions:

250 - ETS Eng. de Camins, Canals i Ports de Barcelona (finançament assignat 1.580 €):

• 1 portàtil per a la Direcció del centre

751 - Enginyeria Civil i Ambiental (finançament assignat 35.826 €):

171 - UTG de l'Àmbit de Camins (finançament assignat 26.549 €):

• 16 portàtils i 8 monitors per al PAS de la UTGAC. Com ja es va fer en la convocatòria del 2021, els equips de treball del PAS de la UTGAC amb l'opció de teletreballar, es renoven amb portàtils seguint la recomanació preferent de la UPC.

480 - IUR en Ciència i Tecnologies de la Sostenibilitat (finançament sol·licitat 3.375 €)

• 2 estacions de treball per a la Direcció del departament.