L’enginyer de camins i catedràtic de l’MIT Jaume Peraire, s’investirà doctor ‘honoris causa’ per la UPC

dimecres, 4 maig, 2022

El professor del Massachusetts Institute Technology (MIT) i 'alumni' de la UPC Jaume Peraire serà investit, el 3 de juny, doctor ‘honoris causa’ per la Universitat, a proposta de l’Escola de Camins de la UPC, ‘alma mater’ de Peraire.

L’enginyer de camins, canals i ports per la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i actual H.N. Slater Professor of Aeronautics and Astronautics del Massachusetts Institute Technology (MIT) Jaume Peraire, serà distingit doctor honoris causa per la Universitat. La cerimònia tindrà lloc  divendres 3 de juny, a les 11:30 hores, a l'Auditori de l'edifici Vèrtex de la UPC, al Campus Diagonal Nord (Pl. Eusebi Güell, 6, Barcelona).

Aquest reconeixement és motivat pels aniversaris de tres entitats vinculades a la UPC en l’àmbit dels Mètodes Numèrics i l’Enginyeria Computacional, del qual el professor Peraire és un referent: els 20 anys de la fundació del Laboratori de Càcul Numèric (LaCàN), els 30 de la creació de la Sociedad Española de Métodos Numéricos  en Ingeniería i els 35 de la International Association for Computational Mechanics (les dues últimes amb seu a la UPC). El professor Peraire va cursar els seus estudis a l’Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports de  Barcelona (ETSECCPB) de la UPC, amb qui continua mantenint un fort lligam, acollint i tutoritzant professors i estudiants a l’MIT.

Notícia sencera a Sala de prensa UPC