Diàlegs UPCAlumni x Ucraïna

divendres, 1 abril, 2022

Dilluns 4 d'abril de 2022, 18:00 -19:00 h. Sessió en línia, Canal UPC YouTube.

UPCAlumni obre el fòrum de #DiàlegsUPCAlumni que té per intenció contribuir a informar la comunitat UPC i estar al servei de la societat, serà un espai on compartir coneixement i generar opinió sobre temes d'actualitat. La primera sessió està centrada en Ucraïna i la crisi derivada  del conflicte bèl·lic.

La invasió russa a Ucraïna està generant impactes  en àrees tan estratègiques com l'energia, les exportacions i, sobretot, la crisi humanitària que se'n deriva. La crisi  ha tensat al màxim les relacions entre Rússia, d'una banda, i els Estats Units i la UE, de l'altra, i ha obert la possibilitat d'una nova gran guerra a Europa, encara que les dues parts ho neguen. La situació està generant una crisi humanitària de primer nivell i impactes molt importants en àrees estratègiques com l'energia i el comerç.

Cal fer registre previ per rebre informació sobre l'emissió de la sessió.

Podeu consultar tota la informació de l'esdeveniment i inscriure-us a: https://alumni.upc.edu/ca/esdeveniments/reclutament/dialegs