Programa sobre els Processos d’Emprenedoria i Innovació

dilluns, 10 febrer, 2020

Troba i desenvolupa solucions per als reptes plantejats per ADELTE, empresa internacional líder en el sector aeroportuari, i presenta-les al Sr. Jordi Mont, Managing Director, en aquest Programa d’Innovació capdavanter ja realitzat per DUCO amb les Universitats de STANFORD i TEL AVIV.

Aprofita aquest Programa sobre els Processos d’Emprenedoria i Innovació per dissenyar pilots donant resposta als reptes d’Adelte durant 12 sessions de 2,5 hores (4 de març - 6 de maig) dirigides per la UPC i Duco (www.duco.io).

El Programa consta d’un taller teòric i pràctic i inclou l’aprenentatge en profunditat d’eines d’emprenedoria, coneixement de l’empresa participant, l’estudi de viabilitat de les idees i la presentació d’aquestes a l’equip directiu. Les idees escollides alfinal del Programa s’implementaran a l’organització!

Oportunitat única per exposar-te a una empresa líder en el sector, posar a prova les teves capacitats i aprendre de noves, obtenir un Certificat de participació i la possibilitat d’enllaçar aquesta amb el teu TFM, totalment gratuït.

Inscripcions a: https://camins.upc.edu/ca/repte_adel