Treball de Recerca de Batxillerat

dimarts, 21 gener, 2020

El Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Catalunya i l’Escola de Camins convoquen un concurs per premiar el millor Treball de Recerca de Batxillerat en la modalitat científica o tecnològica.

Per participar, només heu d'enviar-nos el treball amb les dades i format descrit en les bases del concurs, teniu temps de participar-hi fins el 29 de maig!!!!

Aquesta convocatòria s'adreça a l’alumnat de Catalunya de segon de batxillerat en la seva modalitat científica o tecnològica. Els treballs que es presentin han de tractar sobre temes o aspectes que ajudin a millorar la nostra societat des de vessants tals com les infraestructures, la mobilitat, la logística, el terreny, les estructures, les aigües continentals i marítimes, etc.

Descarrega't les bases del concurs