Pràctiques a Acciona

dimecres, 25 setembre, 2019

A través de la Fundación Universidad-Empresa es gestiona un programa de pràctiques per a estudiants a Acciona S.A.

Acciona S.A. ha publicat més de 100 ofertes de pràctiqies per a estudiants d’últim curs de grau o màster de diverses àrees. Les pràctiques, de 6 meses de duració, ofereixen als estudiants posar en pràctica els seus coneixements teòrics en una gran empresa multinacional.

La jornada serà de 4-5 hores diàries i la remuneració variarà de 500€ a 800€ dependent del lloc.

Hi ha diversos perfils: ADE i economia, industrials, informàtica, màrqueting, enginyeria de camins, accés a l’abogacia, enginyeria elèctrica i matemàtiques. El programa està obert a nivell nacional i els llocs de pràctiques estan a Madrid, País Vasco, Burgos, Barcelona, Navarra, Sevilla i Extremadura.tota la informació sobre el programa i les ofertes obertes estan a: http://go.fue.es/e/597391/acciona-/bskt58/476791409?h=B3dUIN2U1pdYyeFVnKDyg8XJVm13YQBkmEBQTTKZqy8

Per a més informació podeu contactar amb acciona@fue.es