Sessions de benvinguda a l’estudiantat de nou ingrés

divendres, 12 juliol, 2019

El dia 4 de setembre tots els estudiants de grau de nou accés esteu convocats a la sessions de benvinguda en els següents llocs i horaris:

·  9:30 h: Grau en Ciències i Tecnologies del Mar, a la sala de tesines (edif. C1-002)

·  11 h: Grau en Enginyeria Civil + Grau en Enginyeria d'Obres Públiques, sala d’actes (Edif. C2)

·  12:30: Grau en Enginyeria Civil en anglès, a la sala de tesines (edif. C1-002)

La finalitat d’aquesta sessió és explicar amb detall als nous estudiants el desenvolupament del curs acadèmic i del sistema de tutories. En la mateixa jornada es realitzarà la sessió formativa “Ús solvent del recursos de la biblioteca” per part del Servei de Biblioteques, motiu pel qual, l’assistència és obligatòria.

Accés a l’enquesta d’inici de curs.