Dissabte 1 de Juny de 8:00 a 14:00 aturada dels serveis TIC de l'àmbit Camins

dimecres, 15 maig, 2019

El dissabte 1 de juny a partir de les 8:00 del matí s'aturaran els servidors dels Serveis TIC de l'Àmbit Camins.

El motiu de l'aturada és el canvi que s'ha de fer del Sistema d'Alimentació Ininterrompuda (SAI) de la sala de racks i servidors (CPD) de l'edifici Vèrtex de la UPC, on actualment hi ha allotjats tots els servidors de Camins. Aquest canvi implica un tall de subministrament elèctric total de la sala i per això cal fer una parada de tot l'equipament.

Els serveis que es veuran afectats seran:

• Camins OpenCourseWare i Portal Camins
  • CaminsDRIVE (servidor de fitxers en el núvol)
  • CaminsFILES (unitats de xarxa en el lloc de treball i accés web)
  • CaminsAULES (servidor de fitxers d'estudiants)
  • Servei de càlcul intensiu (TITANI)
  • Aules informàtiques de l'Escola (l'aula de lliure accés no funcionarà).
  • Servei de llicències del següent programari científic: Plaxis, Diana, SAP 2000, Comsol, Rockscience.
  • Servei de llistes de distribució de correu CorreuCamins
  • Alguns apartats de la Web de Camins: Directori, Ofertes de convenis.

Un cop restablert el subministrament de forma estable s'aniran posan en marxa i restablint tots els serveis.

Es preveu que a les 14:00 del matí estaran tots els serveis de nou en funcionament.

Us recordem que en el cas del Servei de càlcul intensiu (TITANI), si teniu treballs en execució en el moment de l'aturada aquests es perdran i haureu de tornar-los a enviar un cop restablert el servei.

Podeu contactar amb nosaltres pels canals d’atenció que teniu a la vostra disposició: