Seminari de Recerca en Transport: "Alabama 2040 Transportation Infrastructure Study, and the Alabama Transportation Institute", Prof. Shashi Nambisan

El proper dilluns 8 d'octubre, el professor Prof. Shashi Nambisan, Executive Director of Alabama Transportation Institute (University of Alabama), realitzarà el seminari de recerca en transport: "Alabama 2040 Transportation Infrastructure Study, and the Alabama Transportation Institute".

La presentació proporcionarà una visió general de l'estudi que desenvolupa estratèfines per afrontar les necessitats i reptes del sistema de transport a l'estat d'Alabama (EEUU). Els objectiu de l'Estudi d'infraestructura de transport d'Alabama 2040 són documentar l'abast, condicions i rendiments actuals i desitjats del sistema de transport de l'estat (amb un enfocament inicial en carreteres i ponts) i identificar possibles estratègies per assolir el sistema desitjat.

Abstract: Shashi Nambisan

Escola de Camins, Edifici B1 Aula 005