Beques de mobilitat del Consortium for Advanced Studies Abroad

divendres, 15 juny, 2018

La UPC participa al Consortium for Advanced Studies Abroad  (CASA) que, entre diverses activitats, ofereix als seus membres un programa de beques de mobilitat.  El programa proporciona l'ajuda financera necessària per dur a terme projectes individuals de recerca a les següents universitats:

• Brown University
  • Cornell University
  • Harvard University
  • Johns Hopkins University
  • Northwestern University
  • University of Pennsylvania
  • Vanderbilt University

L'estada ha de ser per un període comprès entre un i quatre mesos per a investigadors recentment doctorats de les universitats pertanyents al BG (Universitat Autònoma de Barcelona , Universitat de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya i Universitat Pompeu Fabra).

Es contemplen dos modalitats:

• A. 4 Beques per a la Universitat de Brown
  • B. 4 Beques entre la resta d'universitats

Els requisits més significatius per a participar són:

-Tenir menys de cinc anys d’experiència professional des de que va acabar el doctorat.-Estar contractat a temps complert.

El termini de presentació és el 29 de juny de 2018. Les sol·licituds s'han d'enviar a mobilitat.pdi@upc.edu

A la convocatòria trobareu tota la informació i documentació que s'ha de presentar (el visat i l'assegurança no són necessaris en el moment de la presentació de la sol·licitud).