Audiència oberta del Màster Universitari en Cadena de Subministrament, Transport i Mobilitat

El dia 15 de març de 2018 es rebrà la visita del Comitè d'Avaluació Externa per acreditar el Màster Universitari en Cadena de Subministrament, Transport i Mobilitat i en el marc d'aquest procés, hi ha prevista una AUDIÈNCIA OBERTA.

El proper dijous 15 de març està prevista la visita del Comitè d’Avaluació Externa en el marc del procés d’acreditació de la titulació Màster Universitari en Cadena de Subministrament, Transport i Mobilitat, que duu a terme l’Agència per la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya. Aquest Comitè té planificada una agenda de visites i entrevistes amb representants de diferents col·lectius: coordinadors, professors, estudiants, graduats, ocupadors... L'objectiu final és realitzar un informe preliminar en base al qual AQU Catalunya emetrà el resultat final de les acreditacions.

Us informem que dins de l'agenda del Comitè hi ha prevista una AUDIÈNCIA OBERTA de 16:30h a 17:00h a l’Aula de Conferències 28.8 de l'ETSEIB, l'objectiu de la qual és recollir els comentaris, si n'hi ha, d'aquelles persones que no han estat convocades a alguna de les reunions prèvies.

Aula de Conferències 28.8 de l'ETSEIB, Campus Sud
Data inici