VI Premis a la Millor Pràctica en Movilitat Sostenible i Accessible

dimarts, 6 març, 2018

La Fundació Renault per a la Movilitat Sostenible i el Club d'Excel.lència en Sostenibilitat han convocat els VI Premis a la Millor Pràctica en Movilitat Sostenible i Accessible amb el recolzament de la Fundació Biodiversitat, l'objectiu de la queal és posar en valor les iniciatives més destacades per l'impuls i desenvolupament de la Movilitat Sostenible i Accessible.

A les ja tradicionals categories d'Empresa, AAPP i Pime/emprenedor, aquest any han integrat una nova categoria de Treballs de final de carrera o màster en carreres STEM i Economia/ADE per a dones universitàries. En aquest darrer cas els treballs premiats rebran un xec de 3.000€ per a l'estudiant guanyadora, juntament amb la opció de plantejar la seva candidatura a una beca d'estudis a França, finançada per la Fondation Renault (França) per a un programa màster.

Consulta les bases dels premis