Eleccions a rector o rectora de la UPC – Publicació candidatures definitives i campanya electoral

dilluns, 30 octubre, 2017

Un cop proclamades la relació definitiva de candidatures a les Eleccions de rector o rectora de la UPC, podeu consultar-les a la Seu Electrònica de la UPC, així com al taulell del vestíbul de l’edif. C2.

Demà dia 31 d’octubre s’inicia la campanya electoral, finalitzant el proper 13 de novembre. Per aquest motiu, exposem a continuació les dates en que els candidats definitius que opten a les eleccions a rector de la UPC, presentaran la seva candidatura a la sala d’Actes de l'Escola de Camins:

·         Francesc Torres Torres – 31 d’octubre a les 12.00 hores

·         Enric Fossas – 6 novembre a les 9.30 hores

Així mateix, informar-vos que el vot anticipat tindrà lloc del dia 2 fins al dia 14 de novembre.

Tota la informació referent al procés electoral, es troba a disposició de tota la comunitat universitària a la Seu Electrònica de la UPC .