Acte de Lliurament Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2017

dimarts, 5 setembre, 2017

El proper dimecres 13 de setembre a les 12.00 hores, a la sala d’actes de l’Escola de Camins, tindrà lloc l’Acte de Lliurament Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2017.

Enguany, la guardonada amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària 2017, en la modalitat de trajectòria docent, ha estat la professora de la nostra Escola M. Àngels Puigví.

L'acte comptarà amb la presència del prof. Enric Fossas, rector de la UPC, el Sr. Ramon Carbonell, president del Consell Social, el prof. Pedro Díez, director de l'Escola de Camins, la Sra. Paula Santandreu, representant de la delegació d'Alumnes de l'Escola de Camins (DAEC) i la prof. M. Àngels Puigví, qui impartirà la conferència "De Janus a Maat".